پیشنهاد شگفت انگیز: ده درصد تخفیف بیشتر با استفاده از کد تخفیف: FDB2 با ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان پیشنهاد شگفت انگیز: ده درصد تخفیف بیشتر با استفاده از کد تخفیف: FDB2 با ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب.

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۶:۵۴ ق.ظ

از شنبه اول اردیبهشت، آغاز شد؛
ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب.
 
این ثبت‌نام برای شرکت در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام شده است. ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» از روز شنبه اول اردیبهشت آغاز شده است، به گزارش خبرگزاری مهر. 
 
با فرا رسیدن سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این رویداد تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» ممکن است.
فروشندگانی که عضو سامانه نیستند، از روز گذشته شنبه اول اردیبهشت تا پنجم اردیبهشت ماه مهلت دارند تا اقدام به ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به آدرس V.bazarketab.ir نمایند. 
 
کتابفروشی‌هایی که قبلاً در این سامانه ثبت‌نام کرده و فعال هستند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند. اما فروشندگانی که ثبت‌نام آن‌ها ناقص است، باید در مهلت مشخص شده اطلاعات خود را تکمیل کنند تا بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند.
 
 
 
جهت اطلاع از اخبار و  کتاب ها و خریدکتاب با ما همراه باشید.
 

 www.fadakbook.ir