ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

ثبت‌نام ۲۴۸۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳/ مهلت ثبت‌نام تا ۲۷ اسفند

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶:۵۷ ب.ظ

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اطلاع داد که تاکنون ۲ هزار و ۴۸۰ ناشر از آغاز مهلت ثبت‌نام حضور در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد اله یاری؛ مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر اظهار کرد که تاکنون ۲۴۸۰ ناشر در بخش حضوری و مجازی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
 
سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۹ به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۳ به بعد خواهد بود.
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند. هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) یا صرفاً در شکل مجازی شرکت کند.
 
سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
 
 
 
جهت اطلاع از اخبار و  کتاب ها و خریدکتاب با ما همراه باشید.
 

 www.fadakbook.ir