ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶:۱۸ ب.ظ

از طرف دبیرخانه جشنواره اطلاع رسانی شد که آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی رسیده است.

براساس فراخوان سی‌ویکمین جشنواره، دانشجویان مولف و مترجم تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. این جشنواره با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای دانشگاهی کشور، شناسایی و حمایت از دانشجویان نوآور و صاحب اندیشه، معرفی و تجلیل از ناشران فعال در زمینه آثار دانشجویی و تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در میان دانشجویان برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره شامل دانشجویان تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب سطوح مختلف است که می‌توانند آثار خود را در شش گروه اصلی و بخش ویژه ارسال کنند. همچنین، دانش آموختگانی که حداکثر دو سال پس از فارغ التحصیلی، کتاب خود را در بازه زمانی مشخص شده به چاپ رسانده‌اند نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. برای شرکت در جشنواره، آثار باید شرایطی از جمله هماهنگی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ، داشتن مشخصات عمومی کتاب، اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار کتاب در بازه زمانی مشخص و داشتن مجوز کتاب‌های الکترونیک را داشته باشند.

ناشران نیز می‌توانند آثار دانشجویی خود را به همراه فرم ثبت‌نام اینترنتی ارسال کرده و در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل شوند. بخش ویژه این جشنواره به موضوعات خاصی اختصاص دارد که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این زمینه‌ها ارسال کنند.

برای شرکت در جشنواره، علاقه‌مندان باید پس از ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.isba.ir، دو نسخه اصل اثر خود را به همراه فرم ثبت‌نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.

 

جهت اطلاع از اخبار و  کتاب ها و خریدکتاب با ما همراه باشید.

 

 www.fadakbook.ir