ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان ارسال رایگان سفارش های بالای 700 هزار تومان
  • انتخاب واحد پول:

مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود

۷ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۴۱:۰۰ ب.ظ

برنامه و مسابقه تلویزیونی تعاملی «کتاب شیرین» با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
مسابقه «کتاب شیرین» یک برنامه تلویزیونی تعاملی است که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود به منظور ترویج کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان. این مسابقه بر اساس سه کتاب مشخص، یعنی «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده است. شرکت‌کنندگان با مطالعه این کتب و پاسخ به سوالات مرتبط، امتیاز جمع‌آوری می‌کنند و رتبه‌های برتر به عنوان سرگروه مسابقه روز بعد انتخاب می‌شوند.
 
در این مسابقه، شرکت‌کنندگان به ۶ سوال عمومی و ۶ سوال تخصصی در دو گروه مختلف پاسخ می‌دهند و گروهی که امتیاز بیشتری کسب کند، برنده بازی می‌شود. همچنین، جوایزی به سرگروه و اعضای گروه برنده اهدا می‌شود.
 
این برنامه به صورت مشترک بین شبکه کتاب و شبکه کودک تولید می‌شود و باعث ایجاد یک رکورد بی‌سابقه در تلویزیون و اینترنت شده است، تاکنون حدود ۳۰ هزار نفر به صورت آنلاین در مسابقه شرکت کرده‌اند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقه را تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵:۳٠ تا ۱۶:۴۰ از طریق تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv مشاهده کنند.
 
 
جهت اطلاع از اخبار و  کتاب ها و خریدکتاب با ما همراه باشید.
 

 www.fadakbook.ir